Sunday, June 12, 2011

Cotton Overcoat



Lain yang dijanjikan lain plak pic yang aku post kat blog...kuikuikui. Minggu ni ntah nape xdo mud nak siapkan baju kurung moden aku, so tgh dok lepak2 depan tv tiba2 prasaan didalam dada nih nak buat baju overcoat...emmmm. Selongkar dlm peti khazanah mencari kain cotton kot2 ada yang lebih,overcoat aku nak buat nih ada 2 meter pun dah ok. Lagipun aku merancang nak pi holiday kat tanah tinggi (sejuk kan suasana nyer) jadi dari dok pkai sweater baik pkai overcoat buatan sediri jer.

Overcoat nih aku buat 2 layer jadi biler pakai tuh rasa suam ler...bahagian luar kain cotton bercorak n bahagian dalam aku guna kain cotton plain tp base on the same colour. Overcoat aku nih aku buat lengan panjang so sesuai la kalu nak pkai baju xdok lengan kat bahagian dalam. Disebabkan aku nih obses sgt ngan jahit mata lalat so aku jahit gak kat overcoat nih tuh bahagian tp2 nyer...nak suh nampak menarik sbnarnya.

No comments:

Post a Comment