Wednesday, August 3, 2011

New Raya Clothes for My Baby part 1



03/08 - dah masuk hari ketiga sumer umat Islam berpuasa... xhabis2 dugaan yang menimpa aku. Ntah xder ribut xder angin hp aku leh plak hilang....huwaaaa baru jer dihadiahkan tapi dh dicurik org. Memang aku sumpah habis la sape yang curi hp aku tuh pastuh dalam bulan pose plak dia buat jahat...HELL IS THE BEST PLACE FOR THE PEOPLE LIKE THEM!
Ciss rosak mud aku jap... anyway pic kat atas tuh my only son (cute kan) hahahahaha. Aku jahitkan baju melayu Johor tuk dia sb dia xkan naik ruam kat area leher. My son nih xleh nak dok diam jadi baju dia aku jahit dengan ukuran yang selesa tuk dia bergerak.
Nak amik pic 2 keping nih pun kemain susah nak pujuk....bila nak snap mcm2 plak gaya dia buat. Seronok jer hati nih bila dpt buat sendiri baju raya anak...kita plak yang asyik paksa dia try,hehehehe

No comments:

Post a Comment