Tuesday, October 18, 2011

Tq Rose

:

Baju Kurung Moden + Kain Duyung



Nama secantik tuannyer...nih Rose budak opis aku. Jutaan terima kasih la kat dia nih sb percaya kat aku nih tuk jahitkan baju tuk dia...almaklumlah selama nih dia tempah baju ngan butik tersohor kat kajang tuh. Aku jahit secantik mgkin baju dia tapi xlehla nak disamakan ngan tempat dia selalu tempah...aku nih tukang jahit yang baru nak bertatih dalam dunia jahitan kan.

Alhamdulillah bila Rose terima, dia pun happy n suka...n dia pun beri kepercayaan kat aku nih tuk jahit satu lagi baju dia (lining punya) ngan pattern yang sama. Aku sbnarnya jauh di sudut hati terbit satu perasaan "puas" bila pelanggan suka ngan jahitan kita...masa nih duit upah bukan satu isu, yang penting kita berjaya laksanakan ape yang pelanggan nak.



"YA ALLAH ENGKAU BERKATILAH USAHA MURNI KU INI"

No comments:

Post a Comment