Tuesday, May 31, 2011

Abstract Time




Finishing my last project for this month...kuikuikui. Akhirnya smalam aku sempat siapkan upacara jahit menjahit baju POLKA DOT nih...baju nih spesel skit, bukan ape kain POLKA DOT + STRIPES nih mak aku belikan tuk dihadiahkan buat cucu kesayangan dia yang dok kat Perlis. Memikirkan cucu pompuan dia dah besar so she decided tuk bagi baju kurung je, biasanya every year mak aku bagi gown. Spatutnya "Besday Girl" sorang jer tapi xnak bagi ada yang berebut2 nanti mak kata buat tuk si baby sekali... so patternnya sama cuma tuk "Besday Girl" aku design lain skit.

Baju nih secara kasarnya dah siap cuma perlu dikemaskini ngan jahitan tgn lak...aku jenis jahit skit aku gosok so acara gosok menggosok tuh makan masa gak. Aku harap pelanggan cilik tuh berpuas hati (bukan senang nak siapkan sumer nih woooo...). Sumer baju tempahan my sister n this present will be deliver soon...at this moment i'm really BUSY!

No comments:

Post a Comment